آموزش های رایگان و مقاله های ارز دیجیتال و فارکس

در این وبلاگ شما می توانید روزانه آموزش های رایگان و مقاله های مورد نیاز بازار ارز دیجیتال و فارکس را مطالعه کنید

آموزش های رایگان و مقاله های ارز دیجیتال و فارکس

در این وبلاگ شما می توانید روزانه آموزش های رایگان و مقاله های مورد نیاز بازار ارز دیجیتال و فارکس را مطالعه کنید

کسب درآمد دلاری از متاورس +چگونه وارد متاورس شویم؟

کسب درآمد دلاری از متاورس +چگونه وارد متاورس شویم؟ در این محتوا به مطالب زیر پرداخته شده است.

چگونه می توانم از متاورس درآمد کسب کنم؟

متاورس چیست؟

چگونه کار می کند؟


فیلم کامل چگونه وارد متاورس شویم؟ به همراه لینک ثبت نام متاورس و آموزش ثبت نام به متاورس


فرصت های درآمد ازمتاورس

1. بخشی از سهام دار املاک مجازی باشید

2. ملک خود را بخرید

3. یک سرمایه گذاری تجاری بگیرید

4. از تبلیغات استفاده کنید

5. یک مهمانی مجازی و کنسرت برپا کنید

6. کسب و کار ایجاد کنید


چگونه می توان از Metaverse درآمد به دست آورد؟

Metaverse ایده جدیدی نیست، اما اخیراً موضوع داغ گفتگو بوده و مورد توجه قرار گرفته است. 

پس چه چیزی تغییر کرده است؟ چرا مردم فقط در حال حاضر به این مفهوم علاقه مند هستند؟ برای افراد و شرکت هایی که متاورس را پذیرفته اند چه سودی دارد؟


به زبان ساده، Metaverse یک دنیای مجازی است که به موازات زندگی واقعی ما است. این تکامل اینترنت و فضای مجازی است که در آن افراد می توانند با اشیاء دیجیتال و یکدیگر به عنوان آواتار تعامل داشته باشند. آن فضاها دائماً در حال اجرا هستند. وقتی استفاده از آنها را متوقف می کنید، خاموش نمی شوند.

بسیاری از مردم می گویند که متاورس در حال حاضر در دنیای دیجیتال Roblox، Minecraft و Fortnite وجود دارد که گیمرها را قادر می سازد در محیط های دو بعدی گرد هم آیند.

مارک زاکربرگ در یک ارائه یک ساعته در Connect 2021، تغییر نام فیس بوک را به عنوان Meta و تمرکز جدید آن بر ساخت "Metaverse" معرفی کرد.

اما این همه از کجا آمده است؟ اعتبار ابداع اصطلاح Metaverse به نویسنده Neal Stephenson می رسد. او این اصطلاح را در رمان علمی تخیلی خود به نام «سقوط برفی» در سال 1992 به کار برد که در آن آواتارهای واقعی را تصور می کرد که در ساختمان های سه بعدی واقع گرایانه و سایر محیط های واقعیت مجازی با هم ملاقات می کردند.


از آن زمان، پیشرفت‌های مختلفی به سمت یک Metaverse واقعی، یک دنیای مجازی آنلاین که شامل هدست‌های واقعیت مجازی، دستگاه‌های تلفن همراه، رایانه‌های شخصی، سرورهای متصل به ابر، آواتارهای هولوگرافی سه‌بعدی و سایر وسایل ارتباطی است، صورت گرفته است. همانطور که Metaverse گسترش می یابد، انتظار می رود که یک دنیای جایگزین فوق واقعی برای افراد ارائه دهد تا در آن همزیستی کنند.


چگونه کار می کند؟

متاورس یک شبکه انبوه مقیاس‌پذیر و قابل تعامل از جهان‌های مجازی سه‌بعدی ارائه‌شده در زمان واقعی است که می‌تواند به طور همزمان و مداوم توسط تعداد بسیار نامحدودی از کاربران با حس حضور فردی و با تداوم داده‌هایی مانند هویت، تاریخ، تجربه شود. 


بزرگان متاورس را «وضعیت شبه جانشین اینترنت موبایل» می نامند، می نویسند: «متاورس اساساً جایگزین اینترنت نخواهد شد، بلکه بر اساس آن ساخته شده و به طور مکرر آن را تغییر خواهد داد».

اگر شما هم از دوستاران کسب درآمد دلاری هستید مقاله در بازار های مالی دلاری ارز دیجیتال هولد بهتر است یا ترید را مطالعه کنید.


با توجه به این واقعیت که مفهوم متاورس هنوز در حال توسعه است، این احتمال وجود دارد که بسیار بزرگتر و پیچیده تر از آن چیزی باشد که امروزه تصور و بحث می شود.


فرصت های درآمد در متاورس

اکنون، بیایید به دلیل حضور ما در اینجا بپردازیم - تا بفهمیم چگونه می‌توانیم درآمد در متاورس به دست آوریم. در نهایت، ما نمی خواهیم فقط با تغییرات ایجاد شده توسط متاورس سازگار شویم. ما می خواهیم در آن پیشرفت کنیم.


1. بخشی از سهام دار املاک مجازی باشید

در دسامبر 2021، MetaSpace Real Estate Investment Trust (MREIT) در پلتفرم معاملات ارز دیجیتال PancakeSwap فعال شد.

هدف آن ساده است: دریافت املاک و مستغلات ممتاز Metaverse، ساخت ساختارهای مجازی با ارزش بالا و اجاره آنها برای سود.

مشابه تراست سنتی املاک و مستغلات. MetaSpace راهی برای افراد ایجاد می کند تا بتوانند در پروژه های سودآور املاک و مستغلات در متاورس سهام داشته باشند.


2. ملک خود را بخرید

برای اینکه در Metaverse صاحبخانه شوید، نیازی به عضویت در تراست املاک مجازی ندارید.

در واقع، شما می توانید ملک خود را بخرید و بعداً آن را به کاربران یا سازمان ها اجاره دهید.

این کاری است که کاربران در پلتفرم های بازی مانند Second Life سال ها با موفقیت انجام داده اند.


3. یک سرمایه گذاری تجاری بگیرید

به جای اجاره املاک، قبل از گرفتن هزینه از مردم، به ساخت مراکز مجازی، هتل ها و کازینوها فکر کنید. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی بسازید و چگونه می خواهید از آن سود ببرید.

با درگیر شدن برندهای بیشتر در Metaverse، تبدیل شدن به یک صاحبخانه تجاری می تواند سود زیادی برای شما داشته باشد. اجاره ساختمان، دریافت هزینه پذیرش یا فروش فضای تبلیغاتی.

علاوه بر این، مالکیت ملک مجازی خود می تواند یک سرمایه گذاری بلندمدت با ارزش رو به رشد باشد.


4. از تبلیغات بهره ببرید

با داشتن زمین در Metaverse، بازاریابان می توانند برای تبلیغات به شما مراجعه کنند.

چرا آنها این کار را انجام می دهند؟ اول از همه، اگر هزاره ها و ژن-زرها در متاورس زندگی می کنند، اینجاست که شرکت ها باید برای ارتباط با آنها بیایند.

آن را به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید ببینید. اگر فردا یک اپلیکیشن اجتماعی جدید تبدیل به هیجان شود، شرکت ها به زودی این فرصت را دنبال می کنند و از این فرصت برای حفظ ارتباط با مخاطبان و ایجاد آگاهی از برند استفاده می کنند.

همین اتفاق در مورد متاورس می افتد. این یک فرصت جدید برای برندها خواهد بود تا به بازار هدف دست یابند و از طریق تبلیغات واقعیت افزوده با آنها تعامل داشته باشند.


5. یک مهمانی مجازی و کنسرت برپا کنید

در بلاک چین اتریوم، پروژه‌هایی مانند The Sandbox به کاربران اجازه می‌دهد زمین بخرند، ملک بسازند و فعالیت‌هایی را که می‌خواهند میزبانی کنند. حتی اسنوپ داگ نیز یک دنیای مجازی به نام Snoopverse دارد که بر روی پلتفرم Sandbox ساخته شده است.

به گزارش دیکریپت، اسنوپ داگ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «من همیشه به دنبال راه‌های جدید برای ارتباط با طرفداران هستم و آنچه در The Sandbox ایجاد کرده‌ایم، آینده پاتوق‌های مجازی، برنامه‌های NFT و کنسرت‌های انحصاری است. .

او در عمارت خود در این Sandbox Metaverse، بلیط های VIP را برای نمایش زنده خود ارائه می دهد. اگر توانستید این استراتژی را با یک مهمانی مجازی یا کنسرت خودتان تقلید کنید، برای کسب درآمد آماده شوید.


6. یک کسب و کار ایجاد کنید

مانند آنچه ما در زندگی واقعی انجام می دهیم، Metaverse فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا کسب و کار خود را در دنیای مجازی ایجاد کنند و شروع به فروش دیجیتالی کنند.

شاید شما در حال حاضر یک تجارت کوچک IRL داشته باشید و بخواهید آن را به دنیای مجازی بیاورید.

پس از آن، تبلیغات کسب و کار خود را در Metaverse نیز در نظر بگیرید تا به مشتریان خود درک کنند که تجارت شما در مورد چیست و چه چیزی ارائه می دهید.

نتیجه

فرصت های کسب درآمد و کسب درآمد غیرفعال در متاورس بی حد و حصر است. همه‌گیری به ما این امکان را داده است که خلاقیت خود را رها کنیم و راه‌هایی برای تجربه جهان از طریق یک لنز جدید (به معنای واقعی کلمه!) پیدا کنیم و در این عصر دیجیتال پیشرفت کنیم. چیزهای بیشتری برای کشف در ماه ها و سال های آینده وجود دارد. دنیای مجازی همانطور که می شناسیم با سرعتی سریع در حال تکامل است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد