آموزش های رایگان و مقاله های ارز دیجیتال و فارکس

در این وبلاگ شما می توانید روزانه آموزش های رایگان و مقاله های مورد نیاز بازار ارز دیجیتال و فارکس را مطالعه کنید

آموزش های رایگان و مقاله های ارز دیجیتال و فارکس

در این وبلاگ شما می توانید روزانه آموزش های رایگان و مقاله های مورد نیاز بازار ارز دیجیتال و فارکس را مطالعه کنید

در بازار های مالی دلاری ارز دیجیتال و فارکس هولد بهتر است یا ترید؟

در این مقاله به معنای هولد و ترید ، مزایا و معایب هولد کردن و مزایا و معایب ترید کردن و به استراتژی هولد و ترید پرداخته می شود ناگفته نماند این مقاله برگرفته از مقاله های رایگان تبریز فایننس که برای افزایش سرمایه  هولدکنیم  یا ترید می باشد.



در پاسخ به این سوال که برای افزایش سرمایه هولد کردن بهتر است یا ترید کردن باید بگوییم که بستگی به هدف معامله گر و سرمایه گذار دارد.امروزه افرادی هستند که به سرمایه گذار اطمینان می دهند که با ترید روزانه شما سرمایه خود را با سرعت زیاد می توانید افزایش دهید چرا که این افراد با تحلیل های تکنیکالی  که انجام می دهند مبلغی را دریافت می کنند و سیگنال خرید و فروش به سرمایه گذار می دهند و برای افرادی که از این راه چند بار طعم سود های خوب ترید روزانه ارز های دیجیتال را چشیده اند وسوسه انگی است اما در کنار آن باید به ریسک بالای ترید ارز های دیجیتال باید توجه کنید. 



سبک ترید برای افزایش سرمایه مستلزم آموزش ارز دیجیتال برای داشتن اطلاعات و دانش کافی از انواع تحلیل ها از جمله فاندامنتال و تکنیکال است و بعد از آن نیازمند مهارت با ورود تدریجی و قطره ای سرمایه به بازارهای مالی  می باشد تا بتوانید با این استراتژی خود را بیشتر درگیر معاملات کنید.در این مقاله با اصول اولیه هولد یا ترید برای افزایش سرمایه را مطالعه خواهید کرد تا تصمیم اصولی را در این زمینه گرفته باشید.


هر دو روش هولد و ترید برای افزایش سرمایه بهتر است و سودمند می باشد به شرطی که با احتیاط و مدیریت سرمایه و احتیاط و اطلاعات کافی وارد بازار شوید و بر معاملات خود تمرکز داشته باشید.اما در حالت کلی این بازار ، بازاری پر نوسان می باشد به همان میزان که می تواند سودمند باشد به همان میزان ممکن است ضرر بینید و حتما طبق روانشناسی بازارهای مالی دلاری باید میزان تحمل خود به از دست رفتن سرمایه را در نظر بگیرید و سرمایه اضافی خود را فقط وارد بازار کنید اما هدف داشتن معامله اصولی با استراتژی های درست معاملاتی ارز دیجیتال و فارکس می باشد می باشد که با سود های شیرین از معامله خارج شویم . اگر بدون آگاهی و آموزش این روند را پیش بروید نتیجه برعکسی خواهید گرفت.


معنی هولد کردن  در معاملات ارز های دیجیتال 

وقتی سرمایه گذاری به افزایش ارزش یک رمز ارزی در آینده مطمئن است و به علت مشغله کاری و یا علل دیگر نمی تواند از نوسان ارز های دیجیتال سود بدست بیاورد . رمز ارز مورد نظر خود  را با هدف طولانی مدت خرید میکند و نگهداری میکند به این استراتژی هولد کردن گفته می شود. 


این روش در صورتی که رمز ارز مورد نظر درست تحلیل و ارزیابی شده باشد که این ارز دیجیتال آینده دار است و برای هولد کردن نتیجه بخش است برای افرادی که مهارت و یا دانش کافی نداشته باشد بهتر است.


مزیت استراتژی هولد کردن پرداخت نرخ کارمزد کمتر است چرا که در هر معامله مبلغی به عنوان کارمزد کسر می شود .

 

نکته ای که در این روش وجود دارد این است که در هر مدت باید روی قیمت ها تمرکز داشته باشید ممکن است در مدت زمانی کمتر از مدت زمان مورد نطر شما قیمت به صورت چشمگیری افزایش یابد و اگر از فروش دارایی خود غافل باشید ممکن است با افت شدید آن ارز مواجه شوید .


نتیجه گیری: هولد کردن به معنای خرید با هدف مدت زمان طولانی مشخص شما بدون توجه به بازار نیست . چرا که بدون توجه به بازار ممکن است فرصت های خوبی را از دست دهید.



مزایای روش هولد کردن رمز ارز ها 


کاهش میزان کارمزد و مالیات پرداختی در هر معامله

اجبار به تحقیق یک رمز ارز مناسب به قصد هولد کردن

عدم وجود دغدغه ذهنی و آرامش خاطر نسبت به روش ترید

عدم وجود نیاز به آموزش حرفه ای ترید 

سرمایه گذاری راحت و آسان 


 

معایب های سبک هولد کردن ارزهای دیجیتال


عدم وجود جذابیت و هیجان به اندازه ترید روزانه

از دست دادن فرصت های خوب نوسان گیری با دانستن چند تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

از معایب این روش ممکن است بر اثر یک حادثه غیر قابل پیش بینی سقوط قیمت اتفاق بیافتد و به علت آسوده خاطر بودن شما و عدم توجه به ارز خودتان و عدم تسلط کافی بر این موضوع ضرر ببینید البته برای افرادی که بدون آموزش و آگاهی سرمایه گذاری کرده اند . افراد کاربلد سریعا اقدامات لازم را انجام می دهد



معنی و مفهوم استراتژی ترید کردن در رمز ارز ها 


وقتی افرادی که به بازار توجه ویژه دارند و روش استفاده از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را می دانند و به اخبار های تاثیر گذار به رمز های خاص آگاه هستند  روزانه از نوسانات قیمت ها و خرید و فروش در کوتاه مدت سود های خوبی را کسب مب کنند به این عمل ترید و به این افراد تریدر یا همان معامله گر گفته می شود.

از مزیت این روش شبانه روزی و عدم نیاز به حضور فیزیکی در معامله می باشد اما اصلا با جوگیری و بدون علم تحلیل و دانش کافی وارد این عمل نشوید . اگر واقعا پیش بینی دقیق و منطقی از بازار ها دارید می توانید از این روش سود های خوبی کسب کنید اگر معامله گر معمولی هستید می توانید از تحلیل پیشرفته RTM که جادوی ترید گفته می شود بهره ببرید.


اگر اهل ریسک کردن در فراز و نشیب های بازار هستید و با روانشناسی بازار و حفاظت از سرمایه خود را در هر شرایطی بلد هستید با ترید کردن سود های خوبی میتوان کسب کرد.


نکته) باید آگاه باشید که افرادی هستند برای فروش رمز ارز خود و افزایش ارزی که خودش خریداری کرده است به جهت درآمدزایی بیشتر ، اخبار و سیگنال غلط پخش کنند و اتفاقی بیافتد که ممکن است هیچ است هیچ وقت به قیمت خرید شما هم نرسد . پس آگاه باشید و به هر اخبار و سیگنالی اعتماد نکنید.


نکته)در معاملات خود قبل از خرید نمودار را کامل بررسی و مرور کنید و فقط نمودار روزانه را در نظر نگیرید و در نظر داشته باشید که اگر در نقطه اوج و در روند صعودی خرید میکنید احتمال روند نزولی پس از صعودی بودن حرکت وجود دارد .


در روش ترید فقط مقداری از پول خود را وارد معامله کنید چون شما قرار نیست در همه معاملات سود ببرید بلکه با مدیریت سرمایه از میانگین سود هر معامله بتوانید نتیجه ی مثبتی از معاملات را ببینید. 


مزایای روش ترید کردن


هیجان انگیز برای افراد ریسک پذیر

درآمد دلاری روزانه از میانگین معاملات

استراتژی خاص برای دستاوردهای بزرگ



معایب روش ترید کردن

نیاز به آموزش و مهارت و دانش و تخصص برای تجزیه و تحلیل روزانه و آنی ارز های دیجیتال

بالا بودن استرس و اضطراب نسبت به روش هولد

احتمال ترید بر اساس طمع 


ادامه مطلب از جمله مشکلات ترید در دنیای ارز های دیجیتال ; اصلی ترین تفاوت هولد و ترید ; چطور درست ترید کنیم را از این لینک مطالعه کنید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد